ROSERSBERGS IK
Så många som möjligt - så länge som möjligt
Hedersmedlemmar

I Rosersbergs IK kan man bli vald till att bli hedersmedlem. För att bli utsedd till hedersmedlem krävs det att du har haft en betydande roll under många år i RIK.

Som hedersmedlem får du gratis medlemmsskap livet ut och uppmärksammas under jubileumsevenemang.

Vem som helst kan nominera en person till att bli hedersmedlem genom att skicka ett mail till info@rosersbergsik.se där namnet på personen framgår och även en text om varför personen uppnår kriteriet för att bli hedersmedlem. RIKs Föresningsstyrelse kommer därefter ta beslut om personen får hedersmedlemskap. Nomineringar tas tacksamt emot när som helst under året.

Våra hedersmedlemmar:

Claes Sandberg