Så många som möjligt - så länge som möjligt

Rosersbergs IK, Stadium Team Sales och Nike presenterar tillsammans säsongens profilguide.

Rosersbers IK ingår i ett avtal med Nike/Stadium vilket innebär ett åtagande för Rosersbergs IK att göra samtliga inköp genom Stadium av den kollektion och utrustning som tagits fram för föreningen, dvs. RIKs Profilguide/Nike-produkter. Se nedan för innehåll i RIKs Profilguide.

På Stadium jobbar vi efter en mission - att inspirera så många som möjligt till ett aktivt, roligt och hälsosamt liv. Vårt mål är att det skall vara så lätt som möjligt för medlemmarna i Rosersbergs IK att klä sig i föreningens färger.

I samarbete har Rosersbergs IK, Stadium och Nike jobbat fram en profil för hela föreningen. En helhet som kommer att stärka föreningens identitet och samhörighet. I profilguiden hittar du de produkter som är utvalda att ingå i föreningens profil, tydliga produktpriser och information om hur dessa produkter kan beställas.

Bonus på inköpen
Alla inköp som görs av föreningen och föreningsmedlemmarna gynnar Rosersbergs IK. Då inköpen registreras på föreningens Stadium Team Saleskort ökar detta på föreningens bonussaldo som ger upp till 10% tillbaka i bonus. Självklart gäller denna förmån alla inköp på Stadium.

Stöd din förening!

En fantastisk möjlighet för dig som vill supporta din förening! Du kan ge din förening 3% extra i bonus genom att handla på Stadium. Självklart behåller du din personliga bonus. Alltså bonus till alla, på samma köp. Allt som krävs är att du är Stadiummedlem och att du registrerar dig på http://www.stadium.se/teamsales/Rosersbergs IK/Rosersbergs IK/Rosersbergs IK.

Medlemskapet är kortlöst och kostnadsfritt.

Vi ser fram emot ett aktivt samarbete med Stadium. Denna profilguide är det bästa hjälpmedel vi kan önska oss för att stärka upp föreningens identitet. Vi hoppas på att ni alla tar del av denna profilguide och kontaktar vår samarbetspartner Stadium då ni vill uppdatera er konfektion och utrustning. Team Sales säljarna hjälper er gärna. Då ni registrerar lagköp till föreningen gynnas vi alla av den bonus vi kan tjäna detta år. Även övriga inköp som Ni medlemmar gör ger bonus till föreningen om Ni har registrerat Er för "Stöd din förening".

Donald Swahn, ordförande Rosersbergs IK

Profilguide 2022 - följ länken till Stadium Teamsales - skall uppdateras...

Här hittar ni Rosersbergs IK’s Profilguide 2022 tillsammans med viktig information och instruktioner gällande beställningsförfarande samt tryck.

Vänligen läs noggrannt igenom all information nedan innan ni besöker profilguiden. (skall uppdateras/ Åsa 21/3-22)

Klicka HÄR för att komma till Profilguiden.

Matchtröjor

Kotnakta för fotbollen Christina Lagerquist,070-2631879, christina.lagerquist@mhmail.se och för handbollen Anna Kröndahl, 070-4813200, krondahlanna@gmail.com

Observera att ordinarie matchställ som tillhandahålls/bekostas av föreningen ska ärvas inom föreningen och därmed inte får förses med sponsorlogotyper.